Welkom bij mijn blog 'Hiphop Hype'

Welgekomen bij mijn blog. In deze post ga ik het hebben over mijzelf en mijn passie voor muziek. Via deze blog kun je op de hoogte blijven over al het nieuws in de hiphopscene. 


Ik ben Rik Dilissen, 18 jaar en ik ben zelf ook producer en DJ. Mijn passie voor muziek begon al vroeg van toen ik 5-6 jaar was. Ik begon met drummen op alles en ik had ritme, dus mijn moeder vond het een logische stap om mij naar de muziekschool te laten gaan. Het grappige is, ik had het daar helemaal niet naar mijn zin en wou niet meer komen. Op een mooie zondagnamiddag ben ik in het midden van de les als 6-jarige naar buiten gelopen en ik had er genoeg van.

Later ben ik beginnen piano 'spelen' en beginnen experimenteren. Het was al snel duidelijk dat ik een grote passie voor muziek had. Ik ben sindsdien (toen was ik een 7-8 jaar) blijven experimenteren en piano spelen. En nu, 12-13 jaar later is mijn passie voor muziek zelfs nog veel groter en ik speel nog altijd piano.

Ik ben nu een 5 jaar bezig met zelf muziek maken (producen) en ik draai ook soms op feestjes. Mijn passie voor hiphop is beginnen ontwikkelen toen ik ongeveer 15 jaar was. Nu ben ik elke dag bezig met het producen van muziek (hoofdzakelijk hiphop beats, maar mijn genres zijn zeer uitgebreid). 
Ik maak muziek samen met rappers in Gent en ook andere producers. 
Ik hoop hier echt in te kunnen doorgroeien en het ooit te kunnen maken in de muziekwereld. Daar is veel ambitie en doorzettingsvermogen voor nodig, maar ik geloof erin! Via deze blog zal ik ook muziek van mij posten als ik nieuwe tracks uitbreng. 

Ik ben al te vinden op Spotify, Apple Music, Deezer, Itunes, Shazam, IHeartRadio, ... maar daar staan vooral oudere tracks op. Ik ben met zeer veel onuitgebrachte muziek bezig, dus hou zeker mijn Soundcloud pagina in de gaten voor nieuws! 

Mijn soundcloudpagina: Easthunt






Reacties

  1. Dag Rik, leuk design van je blog! Ik kijk er naar uit om verder op de hoogte gehouden te worden over je bezigheden in de muziekwereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Interessant! Ik hoop meer van je muziek te horen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

'The Weeknd' komt met nieuwe mini-EP ("My Dear Melancholy,")